fredag 16 januari 2009

I have this dream...

... that I will change the world, and start by putting the wrong fucking role models to sleep.

Det här handlar såklart om Blondinbella. Blondinbella har en grej där man skickar ett sms, som kostar typ 10kr, också blir man publicerad på hennes blogg. Troligtvis kollar de först upp ifall bloggen är OK. Det vill säga; att man inte skriver kränkande texter.

Troligtvis är det bara bloggar som handlar om kläder, smink, hur tråkigt det är att plugga, hur tråkigt det är att städa sin tiorummare i innerstan, fester och liknande idiotiska ämnen som vinner på det. Vinner i den grad att de får fler läsare efter en sådan grej.

Därför funderar jag på att skriva ett hitta-på-inlägg om min senaste upplevelse på t.ex. Louis Vuitton, och sedan skicka SMS:et.

När min blogg är blondingodkänd så ska jag skriva ett långt inlägg om varför jag tycker Blondinbella är dålig förebild för unga tjejer, och att hon absolut inte förtjänar den uppmärksamhet hon får. Hon förtjänar inte uppmärksamhet på det sättet.

Låter som en bra idé?





OK, Blondinbella. OK.

"Men människor har ju haft slavar genom alla tider. Varför skulle det vara fel att ha en slav nu?"

Jag blir arg på henne. Det var synd att hon inte var kvinna nog att publicera min kommentar på hennes blogg angående det här. Det hade blivit en rolig diskussion.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha bra inlägg Alex, nu väntar jag på ett brinnande inlägg om bojkott av Israel, dvs om du vill få mig att fastna.
/abe

Anonym sa...

Abdulla, word on the strets säger att du ska skaffa blogg när du far och gör din cleana resa. Stämmer det?

Sanny sa...

Inte för att det hör hit, men vitlöksstekta champinjoner? (din kommentar i min blogg)Har jag aldrig hört talas om. Måste testa nästa gång, tack för tipset ;)

Anonym sa...

haha neej, det är mina kusinbarn :)
hittade inte låten btw, du får skicka den nångång när vi är inne på msn samtidigt