tisdag 27 januari 2009

Ett blogginlägg.

I dag snatchade jag min första bokning. CAAA-CHIIING - hundra spenater ner i Alex ficka.

Jag träffade min gitarrelev Patricia på tåget i dag. Hon går i 8:an och berättade att de har fått skippa deras musiktimmar eftersom att lärarna inte har nog mycket tid övers till att hålla i lektionerna. Hört talas om att anställa en musiklärare? De borde anställa mig så jag kan köra lite John Coltrane Quartet med ungarna.

Hon hade en kompis med sig som pratade i telefon exakt hela resan till Malmö (30 min). Jag frågade efter ett tag vem hon pratade med, och Patricia berättade att det var hennes pojkvän och att de hade blivit tillsammans över telefon och aldrig träffats i det riktiga livet. Vad fan? Jag skrattade först och tänkte - Ja, det är ju sådär i den åldern :-)

Det är det ju inte alls? Man är ju FEMTON ÅR! Då kör man ju bil, har fullständig juristutbildning och friar till kvinnorna i parallellklassen.

1 kommentar:

Anonym sa...

hindi speculation terpincod exploding hivpatients amazon elected recourse intimately getty hansen
lolikneri havaqatsu