fredag 13 februari 2009

Televisionplay.

Den här ensamhetskvällen har ambitioner att bli så perfekt en ensamhetskväll kan bli.

Jag har laddat upp med följande saker:

- 3 Coca-Colaburkar.
- Har lånat hem ett Playstation II och typ 30 olika spel. Däribland: GTA SA, FIFA 06, THPS...
- Har exakt rätt mängd snus kvar i snusburken.
- Har lite för mycket mängd barnasinne.
- Har lånat tre stycken DVD-filmer: Brokeback mountain, Lilja 4-ever och Diktatorn (Charlie Chaplin)
- Har ~60% kvar av El Choco kvar att läsa.
- En hel dags direkt solenergi.
- Civilkurage.
- Kycklingfiléer och ris.
- En djävulsförkylning som gör det möjligt för mig att säga "Nej, jag kan inte komma på filmkväll/ följa med på utgång i Malmö eftersom jag är förkyld."

På det sättet slipper jag avslöja att jag hellre ligger hemma ensam och spelar/äter/dricker/läser/brukar/snusar allt på ovanstående lista.

Jag är hellre 14 än 22. Yes.

Jag är dock hellre 65 än 14, men jag insåg att jag redan missat På spåret. Fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag tror aldrig jag sett ett helt på spåret avsnitt i hela mitt liv ;)