lördag 14 februari 2009

Existens.

Två grabbar. 22 och 23 år. Jerry Reed. Massor av 33 centilitersburkar öl. Mätta på hemlagad thaigryta. Långhåriga. Långleende. Den ena fylld med energi från en hel dags övande på trummor, den andra fylld av energi från klädtvättande, skogspromenader med Skurupsparet Carina och Erkka och tiotusen liter sol.

Kan det bli bättre?

Ja, det kan det. Jag ska avsluta kvällen med några timmars GTA: San Andreas-lirande. Jävlar vad jag älskar att jag får låna TV-spelet så länge jag vill.

Nu förstår jag inte hur jag kunde leva utan ett ordentligt TV-spel i stugan. Jag säger som Robin skriver att Chandler i Vänner säger om sin cigarett: "It's like the part that's been missing from my body."

2 kommentarer:

Anonym sa...

think of it like its the part of your body that's been missing. with it, you feel complete.

Anonym sa...

Sweet! Det är bestämt något magiskt över Michael Jackson. Kind of.

Anyways. Jag måste få lätta mitt hjärta lite. Jag skrattar undantagslöst varje gång jag går in på din blogg och möts av "Jag skriver i bloggen som om jag skriver till en främling."

Varje. Gång. Det är roligt.