torsdag 9 april 2009

Zorro.

I går gick jag in på bloggen och ser jag att jag har fått 4 nya kommentarer på förra inlägget. Där ser jag att någon pajas som INTE ENS VÅGAR SKRIVA SITT RIKTIGA NAMN har "dissat" mig genom att påstå att jag beter mig som om jag vore 15 år.

Jag kände mig förundrad och tycker att det är fegt och framförallt oförskämt att inte presentera sig, och jag måste ställa några frågor här:

  • Om man nu ska dissa så kan man ju för det första försöka göra det bra, eller hur M?
  • Man kan ju stå för sin "diss" och våga skriva sitt riktiga namn, eller hur... M? Är inte det på en 15-årings nivå? Lite som att busringa. Det är väl lite konstigt att påstå att någon beter sig som en viss åldersgrupp, och sen "dissa" honom/henne genom att kommentera anonymt.
  • Det är väl för övrigt inget negativt att bete sig som 15 ibland, eller hur M?

Jag har på känn att det är någon annan som försöker göra sig lustig. Men han/hon skulle aldrig erkänna det just eftersom jag misstänker honom/henne här och nu.

Sådant här ska man ju acceptera om man har en blogg. Man får TA att någon lustigkurre håller på att tramsa såhär, kan man ju tycka. Jag accepterar det inte. Ni får skriva erat namn om ni vill ha en diskussion med mig, annars tycker jag att det är svintråkigt att diskutera med er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jag....:)

Therese sa...

Det är faktiskt oförskämt att inte presentera sig. Därför har jag en liten confession to make. Jag har varit anonym i din blogg. Ganska nyligt faktiskt. Men det var helt sonika för att jag glömde skriva i mitt namn. Ber om ursäkt. Jag har dock aldrig 'dissat' dig anonymt.

Men i alla fall. Det är tråkigt att säga vad jag skrev. Så du får gissa. Jag skrev en ganska lång anonym kommentar. Vilken? He he.