onsdag 29 april 2009

En dag i bilder.

Vad sa ni nu då? Bilder!



Dagen börjar. Jag ser ut som en blandning mellan typ...
... Mig själv och en kines.
Ha ha ha. Fan vad små ögon jag har.



Lunch.



Här ser ni mig jobba genom att göra det jag
är bäst på. Spela KUNGEN. Jag har 33 vunna,
11 förlorade hittills. Försök slå det ni.
Min kollega Henrik. Han är 204 cm lång och
pratar engelska som en tvättäkta amerikan.




Kvällen avslutas på det sättet alla killar
mellan 16 och 35 vill att den ska sluta.



Det här var rätt kul. Kanske inte för er, men för mig. Jag ska fortsätta med bilder.

4 kommentarer:

Erik Stoltz sa...

Ser ingen bild på nån AK-47, måste ha varit en bra dag!

Hoho!!!

Alexander Qvarfordt sa...

Hahahah. Rätt :o)

Valter Perselli sa...

Vill inte skryta, men är det nått jag är bra på så är det kungen. Jag har aldrig spelat det utan att gå ut. Innan jag formaterade datorn hade jag uppemot 200 vunna spel, och en förlorad, för datorn kraschade mitt i spelet. Nu är jag nog bara upp i 36 vunna 0 förlorade. Slå det, om du kan!

Alexander Qvarfordt sa...

Just det ja, Valter. Jag minns ju att du visade det. Grymt!