måndag 20 april 2009

Mer av den varan, tack.

Bilder! Det är ju en viktig ingrediens för att ens blogg ska vara bra. Hur kan det här ha undgått mig? Jag ska börja köra med bilder från min vardag. Jag har tagit ett par saftiga bilder som kommer att bidra till briljans. Jag måste bara finna orken att lägga in dem på datorn först.

Roligt minne:

Minns när man gjorde såna här listor om folk när man gick i lågstadiet typ?

K ul
R olig
I nte tråkig (He he)
S näll
T ankfull :O
O troligt cool!!
F estfixaren!!
F lickfavoriten ;)))
E nvis ;)
R iktig hejare på tjejorna!


Varför är det inte mer sånt nuförtiden?

(Jag utmanar för övrigt Yikael Mvesand att göra en om mig. (Den måste inte vara sann!!))

3 kommentarer:

Mikael sa...

A - Artig
L - Lages son
E - ELECTRIC
X - X-Files, fan vad bra det är. Måste köpa alla säsonger på DVD.
A - Annars kan jag ju i och för sig bara ladda hem...
N - Nä, grymmare med DVD, förresten.
D - Det finns bara en av dig och det är du...
E - e soft!!
R - Rolig!

Q - Quake-champion
V - Vänlig
A - Alltid ren
R - Rumsren också, för det mesta
F - Ford
O - Ord
R - Rd
D - D
T - Toppenkille!!!

Anonym sa...

Jag hoppas det var mitt namn du skrev om :)

Stoffe

Alexander Qvarfordt sa...

Klart jag gjorde. Stavade om det lite för att det skulle bli roligare dock.