tisdag 21 april 2009

Please be serious.

NU har jag kommit på varför jag känner ett visst obehag så fort Linda Isacsson uppenbarar sig på TV-skärmen. Ni vet, Linda Isacsson.
Hon som var programledare för Bonde söker fru och nu Robinson 2009.

Jag har alltid ogillat henne utan att riktigt kunna sätta fingret på exakt VAD med henne som störde mig. Nu vet jag.

Hon har ju ingen PONDUS. Hon förmedlar seriösa budskap med ett visst FLIN på läpparna. Hon ler alltid, vad hon än gör. Det är som att hon skäms lite för vad hon säger. Hon påminner mig om ofrivilliga teaterelever på gymnasiet som ändå måste vara med på teatertimmarna för att de har valt en estetisk inriktning.
Tänk er att en fullkomligt talanglös person ska ställa sig på en teaterscen och spela teater.
Så är Linda Isacsson.

Testa googla henne, vetja. Man hittar inte en enda bild där hon inte ler.

Bra grej: folk som har lätt för att le.

Mindre bra grej: folk som ALLTID (!) ler.

3 kommentarer:

Erik Stoltz sa...

Hon kanske bara är jääävligt stenad hela tiden?

Alexander Qvarfordt sa...

Hahahahah! Fruktansvärt roligt om så vore fallet.

Therese sa...

Det är därför jag saknar Anders Lundin. Han tog Robinsonäventyret på dödligt allvar.

Som sig bör.