torsdag 5 mars 2009

Låtsasliv.

Det känns som att jag har väldigt mycket på schemat just nu.

I dag ska jag gå till bankomaten och hämta ut pengar och ge till Petter.
Sedan ska jag till Malmö och gå på Hem- och villamässan med Sara, Sara2, Lotta och Mikael.
Sedan ska jag troligen till Musikbörsen och hämta ut en effektpedal till Dimitrij.
Sedan ska jag jobba.
Sedan ska jag peka fingret åt polisen, men hålla fingret gömt sådär som Ali G gör.
Sedan ska jag bada bastu och dricka pilsner med Petter och en till Gällivarebo. Jag anar det värsta.
Sedan ska jag dö.

Imorgon ska jag möta Johannes och Persson på tågstationen.
Sedan ska vi bowla.
Sedan ska jag skylla på något över att jag inte fick bäst poäng.
Sedan ska jag vara sur och grinig ett tag eftersom jag inte fick bäst poäng.
Sedan ska jag brotta ned Johannes och skrika: "JAG SPELADE ÄNDÅ INTE MITT BÄSTASTE, OK?" medan jag innehar en lavett hängandes i luften.
Sedan ska jag möta Mirja och Komvuxgänget för en after work-öl på Värdshuset.
Sedan vet jag inte.

Jag brukar inte ha såhär mycket aktiviteter på dagarna. Men det känns kul. Det känns bra att inte behöva fylla ensamheten med Mollgans sällskap också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sweet. Adda therese799@hotmail.com och ett fantastiskt kompendium är snart i din ägo.

Anonym sa...

Shit vad jag lyssnat på "ma dame" sen du var här. Fick en återblick i vad den musiken kan ge en. Saknar dina oneliners faktiskt. Vi borde hänga mer du och jag och dela musik hela natten och dela på en bag-in-box!

Anonym sa...

Oj...från Valter såklart

Alexander Qvarfordt sa...

Tack Therese.

Valter: skönt att höra. Det har jag också gjort.

Och ja, det borde vi absolut göra snarast. Men vad menar du med mina oneliners?