söndag 24 maj 2009

Modeblogg.

Okay, nu ska ni få agera lite smakråd här. Jag har ju som bekant en klädstil som till största del innefattar skjortor, chinos och hängslen. Det har kommit upp för mig att jag borde skaffa mig en hatt. En gentlemannahatt, if you will.

Jag har tittat runt lite och förstår inte vilken jag ska ha. Vilken som är rätt för mig. Vilken hatt som är jag helt enkelt.

Skriv gärna vilken ni tycker bäst/sämst om i kommentarsfältet.



Hatt nr 1 (helt vanlig hatt)



Hatt/keps nr 2 (min dröm att kunna bära upp den här)


Hatt nr 3


Hatt nr 4


Hatt nr 5 (Ha ha ha, FÖRSTÅR ni om jag hade kommit gående med den här på knåbas)


Hatt nr 6 (kanske den snyggaste - mest modemedveten)



Hatt nr 7 (skulle gärna ha en sån här, men skulle nog inte våga)





Hatt nr 8 (från den gamla skolan)



Hatt nr 9 (clean men dyr)



Hatt nr 10 (typ som den där lilla japantjockisen i James Bond-filmen har. Ni vet, han som kastar sin hatt så folks strupar går av)



Hatt nr 11 (favorit. Den jag mest troligt kommer köpa)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hatt 1. En allt i allo hatt som passar dig. Cool
Hatt 2. Vi lever i ett land med fred.
Hatt 3. Solig dag med brunbränd hy och ljus skjorta - helt rätt.
Hatt 4. No comment.
Hatt 5. NO COMMENT
Hatt 6. Ful.
Hatt 7. Till Maskeraden.
Hatt 8. Now you talking - till dina bruna byxor med lite bredare hängslen.
Hatt 9. Menlös.
Hatt 10. För den fete japanen och ingen annan.
Hatt 11. Classic men lite småtråkig.

/ Y

Anonym sa...

1 och 11 tycker jag du passar bäst i :)

/Stoffe

Samme sa...

Helt klart hatt nr. 9!

Anonym sa...

ta nr 2 el 6!!!

Errka sa...

Jag tycker pirathatten är klockren! Ska vi dra till Ystad och gå i hattaffären tillsammans?

Alexander Qvarfordt sa...

Yvonne: ha ha ha ha, skönt att få en sådan utläggning. No comment på 4:an, verkligen?

Stoffe: ja, tycker nog jag också.

Samme: vet, den är clean. Den kostar dock typ 1000 spenater.

Anonym: VA? Du menar alltså antingen inbördeskrigskepsen ELLER den sjukt modemedvetna hatten? Stor kontrast på dina två favoriter.

Errka: HAR DEM EN SÅN? Ja, vi drar dit LÄTT. Jag ska ändå dit och skicka elpianot med bussgods snart. Ska vi åka bil så delar vi på bensinen?

Mormor sa...

Jag tycker att hatt nr.1 skulle passa dig!

Anonym sa...

Jag tror att hatt nr 1 skulle passa dig!

Anonym sa...

Jag tror att hatt nr 1 skulle passa dig.

Instruktören sa...

Nummer 8. Punkt slut.

Erik Stoltz sa...

1, 3 eller 8 obviously!