fredag 22 maj 2009

Familjen Lax.

Helgen i få utvalda bilder:


Här gör Mirja en parodi på Elin Kling när jag
ber henne visa upp sin brors födelsedagspresent.
Riktigt bra modeposé, enligt mig.


Jag och Mirjas far, Tommy, efter en hård match
Alfapet. Som ni knappt ser håller jag upp mitt
lillfinger. Jag har börjat göra så nu. Det är mitt tecken
nu.


Jag och Mirjas mor, Yvonne, innan vi
satte oss på hästvagnen som skulle ta
oss till slottet. Vi var på Svaneholms
slott och åt middag. Det var obeskrivligt.
Det sägs att restaurangen är utnämnd
till en av de bästa i Europa, både mat-
och servicemässigt. Rättvist, enligt mig.


Mirjas bror Hannes ville inte
följa med på sin födelsedags-
middag, så han gjorde kött-
färssås ensam hemma istället,
medan vi andra gick och åt
i hans ära.

Nej, klart det inte gick till så.
Bilden är ju från en heeeeeelt
annan dag. Gick ni på den lätta?



I övrigt var helgen med Familjen Laxo helt fenomenal.

Inga kommentarer: