tisdag 12 maj 2009

All by myself.


Jag = en blandning mellan plupp och en
dude från 1912. Det är vad jag är ute efter
i alla fall. He he he.



Mirjas skola anordnade en fet fest med världens största
och trevligaste middag som inledning. Alla pratade om hur
roligt de hade, och hur det var ÅRETS HAPPENING.
Jag fick inte komma. Jag festade själv istället då. Jag hade
roligare.



Syns ju inte på den förra bilden men det här
sysslade jag med mellan tuggorna.



Ni ser. Även om man är utfryst kan man ha a hell of a party helt ensam. Lite pepp till er andra ensamvargar där ute.

4 kommentarer:

kattEN sa...

det där är allt jag sysslat med de senaste fem veckorna. som vanligt är du en smula efter, men inte långt efter! ALLS! BRA! penis2!

Stewie is almost as winded up as peter was when he was on stereoids.

DAMN IT MEG

Anonym sa...

Vart tog Pontus Gårdinge look a like stilen vägen???

/ Y

Anonym sa...

klockren 1912 man!

Gisslowquack sa...

precis varför deppa när man kan fixa sig sin egna fest hemma med god mat, god dricka och några skratt här och där till ett roligt tvprogram, det gillar vi! bra inställning alex (Y)