fredag 28 augusti 2009

Cnfsn.

Nu är jag förbannad och förvirrad. På riktigt. Mest förvirrad.

Vad är det med folk och deras intressen för dåliga bloggar? Jag förstår givetvis varför det är intressant med en modeblogg. Att ha en intresse för kläder och frisyrer är väl inget konstigt. Vi bor ju i ett land med oerhörd välfärd och därför orkar vi inte bry oss speciellt mycket om till exempel politik. Men varför har man intresse av att läsa ingenting? De här människorna som skriver om ingenting håller på att ta över och jag är rädd. Till och med blondinpuckot är mer intressant än de nya idioterna - Kissie, Foki, Pussy, Millie och allt vad de heter.

Här är att utdrag ur Fokis blogg:

"Hello!

Jag ska strax åka in till stan. ♥ Har legat hemma hela dagen och latat mig, men nu får det vara nog med det! När vintern kommer så ångrar man de soliga sommardagar som man slösade bort genom att vara inomhus.

Ska äta på Subway, och sen vet jag inte vart vi ska. Men vi får väl se! :)"

Hur är det här intressant? Hon berättar att hon ska in till stan och har latat sig. Men nu minsann! Nu får det vara NOG!! Nu jävlar ska hon ut och röra på sig!!! Hon ska till Subway och äta en smörgås, sen vet hon inte vart hon ska!!!!!!!

Hur ska man reagera på det här? Ska man tycka att det är roligt? Är det en fängslande text det här? Ska man tänka "He he, jag var också på Subway en gång och då visste inte jag heller vart jag skulle efteråt!! Jag kan relatera till dig!!!!!!!!!!"



Okay, hon har ju med en dagens outfit också, men den kan väl inte vara intressant för NÅGON?



Det är ju bara ett helt vanligt randigt jävla linne från typ H&M och en ännu vanligare grå jävla cardiganjävel från typ Domus. Eller är det tänkt att man ska skratta åt den högra bilden för att hon har tungan ute? JAG FÖRSTÅR INTE!! Är det sarkasm eller vad fan är det frågan om?

3 kommentarer:

Karl Fredrik Johansson sa...

Sorgligt nog existerar inte sarkasm i dessa människors liv. Det finns tyvärr inte mer att abstrahera ur deras bloggar än en ordinär vardag; inte en originell tanke eller någon reflektion angående världen de lever i. Vi lever i Babylon.

Karl Fredrik Johansson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Therese sa...

Bilden där hon har tungan ute är ju en rolig spexbild! Fan vad skön hon är!!!!! Den bruden kan konsten att bjuda på dig själv!