lördag 1 augusti 2009

Lördagskalas.

För att svara på min egna fråga i förra inlägget: nej, det låter inte lockande.

Det här låter mer lockande:

- 1.5 liter Coca-Cola.
- 100g mmmmmmmmmmmarabou.
- Playstation 3 med NHL och FIFA.
- Christoffer Roslin.
- Dubbla snusar (för att Chrille börjar bli större och koolare än mig måste jag visa mig starkare på något sätt, och det enda som finns kvar är att jag har större snusgrop än honom.)

Han vann över mig i bowling i dag också. Imorgon ska jag utmana honom i karate tills en av oss inte lever längre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Herrn.. Visst hittade jag dig helkul alltså. Trevligt att träffa dig och tjejen idag på Ica Kvantum i Piteå.
Härlig blogg du har. Har du hittat min brorsons blogg? Annars här kommer adressen till den.
http://jimmyochmaria.blogspot.com/
Hälsningar Kristina

Erik Stoltz sa...

Verkar som chrille vann den där karatematchen...